SRK:n julkaisumyynti

Hämeenlinnan rauhanyhdistyksellä toimii SRK:n julkaisumyynti eli kirjamyynti. Kirjamyyntimme sijaitsee rauhanyhdistyksen eteisaulassa ja on avoinna sunnuntaisin aina seurojen väliajalla.  Kirjamyynnissämme on laaja valikoima erilaisia julkaisuja, uutuuksia ja aiemmin julkaistuja. Myös CD:t löytyy sieltä.

Vietämme julkaisuiltaa ry:llä 1.11.2015, silloin on paljon uutuuksia ja tarjoustuotteita edullisesti. Tervetuloa ostoksille !

Julkaisutoiminta on olennainen osa evankeliumin työtä. SRK:n lähetys- ja leirityötä tehdään merkittävältä osin julkaisumyynnin tuloilla. Ostamalla erilaisia SRK:n julkaisuja tarjoat samalla jollekin mahdollisuuden päästä seuroihin ja helpotat jonkun nuoren pääsyä leirille.

Uutuuksia 2015

Siionin Joulu 2015 – 7 €

Siionin Joulu 2015 kutsuu lukijansa hiljentymään jouluseimen ääreen. Haastattelujen ja hartaustekstien lisäksi lehti sisältää myös pientä puuhaa joulunodotukseen sekä runoja ja kertomuksia lapsille, nuorille ja aikuisille.

Hiukopalaa kaikille -äänikirja – 22 €

Eläkeläisrovasti Leo Väyrynen pakinoi arkielämän sattumuksista: hankalista saappaista, kissanristiäisistä, moottoripyöräkyydistä, tiikerikakusta, leninkikaupasta ja varastetusta alustuksesta. Mukaan mahtuu myös syvällisempiä pohdintoja eläkeläisen meinaamisista, saarnamiehen työkaluista ja avioelämästä. Pakinat tarjoavat hiukopalaa kaikille.

Kirja ilmestyi vuonna 2013. Lukijana Leo Väyrynen.

Joulu sävelin – 22 €

Tutuimpia ja rakkaimpia joululauluja eri soittimilla soitettuina. Levyllä kuullaan erilaisissa soittokokoonpanoissa urkuja, jousisoittimia, puupuhaltimia, pianoa ja erikoisuutena käsikelloja. Hartaan joulumusiikin sävelet tuovat ilman sanojakin kuulijan mieleen laulujen sanoman.

Äänite on taltioitu Karjasillan kirkossa, Oulussa elokuussa 2015.

Marjatta puh. 040 068 0212 tai
Maikki puh. 050 524 5286

Kirjamyynnin vastuuhenkilönä toimii Marjatta Kumpula.

Sijainti

Lumitähdenkatu 2